Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Východní pobřeží po hurikánu Sandy Autor ▪ ČTK/AP
Hurikán Sandy byl nejen největší, jaký dosud potkal severovýchod Ameriky. Dosud největší bouře v Atlantiku získala zároveň titul i té nejpodrobněji pokryté v tradičních i sociálních médiích. Podívejte se, jak Sandy vypadá například v obrazové sociální síti Instagram.
Sociální síť na sdílení fotografií Instagram už není jen službou pro okruh fanoušků koček, jídla a takzvané hipstery. Hurikán Sandy ukázal, že Instagram dokáže posloužit jako plnohodnotné médium, přinášející obsáhlé obrazové zpravodajství.
Hlavní předností služby je důraz na mobilní aplikaci, uživatelé tak ze svých smartphonů mohou sdílet snímky odkudkoliv, kde je možnost internetového připojení. Fotografie jsou charakteristické využitím "uměleckých" filtrů, které simulují vzhled různých analogových filmů. Podle některých je to zpestření nudné digitalní fotografie, pro jiné spolehlivý způsob, jak snímky zkazit.
Během přechodu bouře nad východním pobřežím USA bylo podle zakladatele Instagramu Kevina Systroma nasdíleno 244 tisíc snímků s tagem #sandy, dalších 144 tisíc s tagem #hurricanesandy a desetitisíce pod jinými hesly. V některých chvílích tak uživatelé posílali do světa 10 snímků za vteřinu.
Snímky z Instagramu a Twitteru ve velkém využívala média po celém světě, protože něměla žádnou možnost získat tak komplexní pokrytí katastrofy vlastními silami. Na této vlně sdílení se úspěšně svezl známý týdeník Time, který své fotografy pověřil úkolem využít pro své reportáže právě Instagram. Jejich snímky patřily mezi ty nejvíce sdílené.
Podívejte se na vybrané snímky, které zachycují atmosféru v New Yorku před příchodem hurikánu, během black outu i následky ráno po pominutí hlavního náporu bouře.
Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
Na zpravodajských webech hledá zprávy stále méně lidí a důvěra v tradiční média dlouhodobě klesá. Studentky žurnalistiky proto přišly s projektem, kterým to chtějí změnit. Ukazují, jak novináři fungují, a to způsobem, který dokáže mladé lidi...
Na zpravodajských webech hledá zprávy stále méně lidí a důvěra v tradiční média dlouhodobě klesá. Studentky žurnalistiky proto přišly s projektem, kterým to chtějí změnit. Ukazují, jak novináři fungují, a to způsobem, který dokáže mladé lidi...