"Zkontrolujeme celkem 4300 hotelů a penzionů na celém území Česka. Půjde o 8600 kontrol," vyjmenovává mluvčí agentury CzechTourism Pavel Klicpera. Práci bude mít na starosti 300 lidí - profesionálů, které CzechTourism proškolí.

Monstrózní akce bude mít rozpočet 150 milionů korun, z nichž 85 procent zaplatí Evropská unie.

CzechTourism chce z hodnocení hotelů udělat společenské téma, aby rezonovalo stejně jako například kvalita vaření v restauracích. Veřejnost má k tématu nalákat chystaný televizní pořad. Lidé budou také o kvalitě ubytování a služeb v hotelech podle plánu agentury diskutovat na připravovaných webových stránkách.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se