Typický Švýcar sáhne v obchodě mezi sýry po tom nejdražším švýcarském. O kus dál ale v regálech s běžným zbožím kouká po příznivých cenách u privátních značek. Jejich podíl mezi vším prodaným zbožím je ve Švýcarsku jeden z nejvyšších mezi nejvyspělejšími zeměmi Evropy. Agentury Nielsen či Incoma ho odhadují až na 60 procent.

Právě to je důvod, proč nejúspěšnější švýcarské maloobchodní řetězce Migros a Coop, které fungují na modelu družstevního podnikání, stále více vyhledávají dodavatele ze zahraničí. Ty české nevyjímaje. Kupují od nich produkty za lepších podmínek než od domácích producentů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se