Petr Lemoch bude mít za úkol zabezpečit pro následující měsíce je pravidelné konání startup screeningů pro investory a přípravu květnového Angel Capital EXPO Europe s 200 investory a zhruba 20 startupy z celé Evropy, které se poprvé uskuteční v Praze. Do konce roku by se také měla naplno rozeběhnout spolupráce s partnerskými společnostmi v Polsku, Bělorusku a na Slovensku, kterou bude právě Praha zastřešovat.

“Po více než deseti letech v PR agenturách jsem potřeboval nový impulz. Na Keiretsu mne nejvíc zaujal mezinárodní přesah, kdy působíme na téměř 50 místech po celém světě, šíře portfolia - rozhodně neřešíme jen IT či technologické startupy, a vysoké standardy dané americkým know-how. Budeme nabízet jen projekty schopné uspět, na druhé straně dostanou šanci se předvést před prověřenými investory,” komentuje novou výzvu Petr Lemoch. “Chceme maximálně vytěžit potencionál sítě. Ozve se nám český startupista s produktem pro trh s více než 50 miliony obyvatel? Není nic jednoduššího než ho nakontaktovat s našimi lidmi v Jakartě nebo indickém Bangalore,” dodává Lemoch.

V oblasti marketingu a PR je primárním cílem zvýšení povědomí o Keiretsu Forum Prague a nastavení pravidelné komunikace. “Musíme skloubit konzervativnější přístup k našim stávajícím i potencionálním investorům, kteří tvoří podstatu fora a srozumitelnou komunikaci směrem ke startupům. Chceme být místem, kde si investoři podávají ruce s lidmi schopnými realizovat skvělé nápady různých zaměření, a to téměř kdekoliv na světě. Synergie přímé komunikace, kvalitního PR a co-marketingu s našimi partnery pro nás bude naprosto klíčová,” říká k marketigovému plánu Tadeáš Bělík.