Vážené čtenářky, vážení čtenáři,

inteligence či chytrost přestala být výsadou lidí. Tedy alespoň podle marketingových sloganů, které nálepkou "chytrá" označují dnes telefony, televize, auta, domácnosti, města, továrny a všemožná další myslitelná "řešení". Ta takzvaná chytrost má naznačovat, že daná věc nebo služba nějakým způsobem zjednodušuje práci nebo šetří zdroje. A to je bez ohledu na nálepky jednoznačný směr, kterým se dnes ubírá vývoj ve většině oborů lidské činnosti.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se