Pro Martinu Klubicovou, šéfku české pobočky personální agentury Synergie, to byl pracovní zážitek, na který jen tak nezapomene. Pomáhala velké IT společnosti najít kandidáta na střední manažerský post. Uchazeč uspěl v přijímacích pohovorech, dostal nabídku a přijal ji. Zdálo se, že další úspěšný nábor je zpečetěn.
"Pak si ale u klienta někdo všiml, že ten člověk napsal na Facebook rasistickou poznámku namířenou proti Romům. Personální ředitelka nám zavolala, že musíme nabídku stáhnout," vzpomíná Klubicová. Technologická společnost se podobně jako jiné koncerny řídila globálními firemními hodnotami, které zapovídají jakékoli projevy diskriminace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111