Víc než 70 procent Čechů chápe ochranné známky u výrobků jako záruku kvality a vysoké jakosti zboží. Vyplývá to z aktuálního průzkumu advokátní kanceláře Taylor Wessing. Téměř desetina dotázaných naopak považuje ochrannou známku za zbytečnou finanční zátěž pro spotřebitele. Pětina lidí pak podobné otázky nikdy neřešila. Pokud mají nakupující na výběr, sáhnou po prověřené značce hlavně u léků. Autorizovaného výrobce zde preferuje přes 72 procent dotázaných. Vítězem průzkumu pak je alkohol, kde se značkou řídí 78 procent lidí. Vliv na to má podle advokátů například tři roky stará kauza, kdy na otravu metanolem zemřelo 47 Čechů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111