V Evropě najde svého zákazníka ročně přes 350 lodí značky Azimut. Dvě až tři jachty od této italské firmy, která je brána za špičku v oboru a přezdívá se jí Ferrari mezi jachtami, skončí u českých majitelů. Na vnitrozemský stát je to docela slušná bilance. A byť jde na první pohled o malé číslo, i to, násobeno průměrnou cenou lodi v řádech desítek milionů korun, přináší slušný byznys.

Díky rostoucí ekonomice mohou být výsledky výhledově ještě lepší. "Letos máme zaděláno na to, že číslo prodejů znásobíme," doufá obchodní ředitel českého zastoupení značky Azimut Michal Janeček. "Limit, který aktuálně vidím, abychom vůbec provozně celou věc zvládli, je někde kolem deseti lodí," podotýká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se