Mezi klienty Marka Zichy patří stovky podniků. Kanadský byznysmen každý rok dodává velkým společnostem stovky tun kávy. Jeho zákazníkem je každá třetí firma, která svým zaměstnancům nabízí kávu zdarma.

Zicha založil českou pobočku kanadské společnosti Café Selena v polovině 90. let. Zpočátku jej všichni od byznysu s kávovary odrazovali, několik let po sametové revoluci už významné podniky své dodavatele kávy měly. "I tak jsme ale tehdy z každého setkání s manažery odcházeli se zakázkou," říká Zicha. Jeho zákazníky se brzy staly korporace jako Microsoft nebo již zaniklá Nokia. "Firmy byly často s naší konkurencí nespokojené. Nabídli jsme jim testovací dobu, aby si ověřily, že náš servis je lepší," uvádí Zicha.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se