Stačí třikrát během dne ve Varšavě použít Uber a člověk má před sebou pestrou paletu životních příběhů. Ukrajinec, který ani pořádně neumí polsky a nechápe značku označující slepou ulici. Bývalý ředitel větší společnosti, který má nyní s kolegou malou dopravní firmu. Mladý muž, který si potřebuje přivydělat, protože má rodinu a hypotéku.

Poláci si na sdílenou jízdu rychle zvykli, mají smysl pro levné a výhodné nákupy a zároveň i pro příležitost, jak vydělat byť i jen pár zlotých. Polsko je podle týdeníku Wprost po Velké Británii a Francii pro americkou firmu třetím největším trhem v Evropě.

Firma čísla neposkytuje, ale Wprost tvrdí, že v roce 2015 v Polsku měla obrat 5,3 milionu zlotých (34,5 milionu korun) a zisk po zdanění 656 tisíc korun.