V lednici, v mrazáku, v myčce. Japonci zásobují sociální sítě fotografiemi pořízenými během pracovní doby, na kterých pózují v poměrně nestandardních situacích. Uživatelé Twitteru a Facebooku se tím baví, ovšem většina národa, který se pyšní přísnou pracovní morálkou, je údajně v šoku.

Japonská média se novým trendem začala zabývat v červenci, kdy tamní Twitter obletěla fotografie muže ležícího v mrazáku se zmrzlinou, všímá si na svém blogu o Japonsku reportérka The Wall Street Journal Eleanor Warnocková.

Někteří ze zaměstnanců tamních fastfoodů nebo obchodů s potravinami podobné legrácky na sociálních sítích publikovali téměř denně. Na internetu se objevily fotografie muže ležícího v lednici nebo zaměstnance nudlového bistra, který si myje nohy v myčce. Výjimkou není ani snímek sushi "vylepšeného" o cigaretu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se