Reklamní svět přišel s novinkou. Říká se jí smellables a jsou to voňavé reklamy. Právě takovou uveřejnil výrobce Johnson & Johnson v Times of India, deníku, který má největší náklad na světě mezi anglicky psanými novinami.

Celostránkový inzerát na dětský pudr, který voní, zapůsobil. Alespoň podle odezvy na sociálních sítích.

Podle serveru Quartz to může být promyšlený tah společnosti, jak v Indech probudit nostalgii. Johnson & Johnson totiž přišel v Jižní Indii loni o licenci poté, co se ukázalo, že jejich pudr obsahuje rakovinotvorné látky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se