Mladí Arabové ve věku 18 až 24 let nejčastěji čerpají informace z televize. V průzkumu agentury ASDAA Buson-Marsteller to uvedlo 72 procent z nich.

"Na Blízkém východě je televizní trh silně zaměřený na rodinu. Prostě se sejdete v obýváku s rodinou nebo přáteli a společně sledujete televizi.

Během ramadánu je to jedna z nejoblíbenějších činností," cituje server CNN Sunila Johna, výkonného ředitele agentury, která průzkum mezi arabskou mládeží vedla.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se