Firma se zákazníkům omluvila v otevřeném dopise. V něm sdělila, že "byla ohromena", když zjistila, že vzorec, který používá k výpočtu síly lokální sítě, je "naprosto chybný" a že závada přetrvává už od prvního modelu populárního iPhonu, tedy od roku 2007.

Apple uvedl, že opraví software antény v příštích týdnech s pomocí vzorce, který doporučila společnost AT&T. Ta je exkluzivním operátorem telefonů iPhone ve Spojených státech.

Podle firmy se závada projevovala dramatickým poklesem ukazatele síly signálu na displeji telefonu. Dělo se to v oblastech se slabou sítí, kde však o tom kvůli vadnému softwaru antény uživatelé nevěděli, protože se jim předtím ukazoval plný signál.

Apple odstartoval 24. června prodej nového modelu iPhone 4. Generální ředitel společnosti Steve Jobs se tehdy omluvil zákazníkům, na které se v prvních dnech nedostalo, protože firma neměla dostatečné zásoby telefonů.

Nových přístrojů se za první tři dny prodalo 1,7 milionu kusů, a iPhone 4 se tak podle prodejnosti v prvních dnech stal zatím nejúspěšnějším přístrojem firmy.