Přestože Nokia prodává téměř šestkrát víc mobilů, než Apple, firma vedená Stevem Jobsem přesto dokáže na mobilech vydělat víc.

Mobil s nakousnutým jablíčkem ve znaku si v uplynulém čtvrtletí odneslo z obchodů 18,7 milionu zákazníků, telefon s logem finského výrobce koupilo 109 milionů lidí.

Na jedné straně stojí velkovýrobce levných přístrojů bodujících především v zemích třetího světa, na druhé straně producent „hi-tech“ zaměřený na dobře situovanou vrstvu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se