Rozdíl mezi plící zdravého člověka a kuřáka, muž s plicním ventilátorem, nebo pohled na ústa kuřáka. Američané se rozhodli, že nová kampaň proti kouření už nebude jen "klidným" doporučením či upozorněním. Od podzimu každý, kdo si koupí krabičku cigaret, také uvidí, co by se mu vlastně mohlo stát.

Americké ministerstvo zdravotnictví představilo sérii devíti snímků v úterý ráno washingtonského času. Podle rozhodnutí z loňského roku, kdy se tabákový průmysl dostal pod Úřad pro kontrolu potravin a léků (FDA), budou obrázky jak na samotných krabičkách, tak se objeví i během reklamní kampaně.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.