Otřesy, kterými prochází síť médií ovládaná Rupertem Murdochem, mohou mít přímý dopad na britskou politiku. Od roku 1979, kdy ve volbách podpořil Margaret Thatcherovou, se v Británii do Downing Street nenastěhoval nikdo bez Murdochovy podpory. Po Thatcherové to platilo i o Johnu Majorovi, Tonym Blairovi nebo Davidu Cameronovi.

Murdoch stojí v čele mediálního konglomerátu News Corporation, který založil v roce 1979. Jeho prostřednictvím ovládá desítky novin a časopisů, mimo jiné britské deníky The Sun a The Times nebo americké noviny The New York Post a The Wall Street Journal. Rovněž vlastní či spoluvlastní síť satelitních a kabelových stanic (např. Fox Broadcasting Company, BSkyB).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.