Mercedes-Benz se rozhodl k podobnému kroku, jako například Jaguar, který v rámci faceliftu nahradil u modelu XF nejslabší šestiválec naftovým čtyřválcem o objemu 2,2 litru. Logicky ještě divněji může na první pohled působit o třídu vyšší „esko“ s označením 250 CDI. Pod kapotou má taktéž čtyřválec o objemu 2,2 litru a stejně jako u Jaguaru jím německá automobilka nahradila dříve základní šestiválcové provedení 320 CDI.

Osobně musím říci, že jsem byl na test tohoto automobilu hodně zvědavý. Už dříve jsem nový čtyřválec vyzkoušel pod kapotou Mercedesu C s karoserií kupé a nutno podotknout, že s tímto podstatně menším automobilem uměl velmi slušně zacvičit. Ono se není čemu divit. Naftový motor totiž nabídne nejvyšší výkon 204 koní a vrcholný točivý moment dokonce 500 Nm, což jsou na čtyřválcový diesel velmi slušné parametry.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se