Mohla by to být scéna z nějakého dramatického filmu. Krásně oblečená čtrnáctiletá herečka Hailee Steinfeldová sedí na kolejích a prstem si z oka zřejmě utírá slzy. Nevadí, že je to jen reklama určená pro dospělé na oblečení od italské značky Miu Miu, britské úřady rozhodly, že snímek děti navádí k nezodpovědnému chování a nařídily reklamu stáhnout.

Společnost Prada, pod kterou značka Miu Miu spadá, se brání tím, že snímek od známého fotografa Bruce Webera je součástí stylizované módní kampaně, která se odehrává v prostředí imaginárního filmu. Módní značka se rovněž brání tím, že dívka mohla kdykoli z kolejí vstát, protože nebyla k ničemu připoutána.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.