Česko je pro cizince zemí piva, pornografie, levného alkoholu, Milana Kundery a Karlova mostu. Ukázal to průzkum studentů Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, kteří zkoumali Česko jako značku ve světě. Země se podle nich neumí dobře prezentovat.

"Kromě jiného studenti odhalili, že současný přístup k budování značky ČR je nejednotný, značka je roztříštěná a komunikační aktivity postrádají strategii," řekla Zuzana Lešková, která se podílela na vedení kurzu. Studenti při něm dělali jednak vlastní výzkum, jednak spolupracovali s vládními úřady a soukromými firmami.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se