Základním zjištěním průzkumu ACE Report on Lean Services 2011, který vydala společnost DC VISION, je fakt, že více než 37% organizací v terciárním sektoru služeb není připraveno čelit přicházejícím výzvám a změnám na transformujícím se trhu.
Z průzkumu ACE, který dotazoval přes 700 evropských institucí poskytujících služby plynou výsledky poukazující na současné trendy. Největší výzvy, se kterými se společnosti působící v oblasti služeb potýkají, jsou následující:
- dodat kvalitnější služby za nižší ceny,
- více inovovat a inovovat rychleji,
– dodat lepší služby levněji, ale s přibývajícím nedostatkem kvalifikovaného personálu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se