Důležité je prověřit dotažení šroubů, tlak v pláštích a jejich zpuchřelost, stav řetězu, stav zapletených kol, opotřebení špalíků ráfkových brzd a také destiček kotoučových brzd.

Pozornosti by neměl uniknout ani tlak vzduchu v tlumicích jednotkách. Ke kontrole těchto částí je ale zapotřebí speciální vysokotlaké pumpy na tlumiče a vidlice. Ke zjištění stavu řetězu musí cyklista naopak vlastnit měrku. „Ta ukáže, zdali není řetěz příliš opotřebený, takzvaně vytahaný,“ říká Rudolf Hronza, šéfredaktor cyklistického magazínu Velo a webu www.ivelo.cz.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se