Obchodní řetězce našly nový způsob, jak získávat přízeň zákazníků. Na mnoha pultech se u zboží objeví jako  výrobce Česká republika, anebo dokonce symbol národní značky KLASA. Jenže ne vždy se mohou zákazníci na údaje v obchodě spolehnout.

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) stále častěji při svých kontrolách naráží na fakt, že ač je u zboží značka, že pochází z České republiky, skutečnost je jiná. Především zelenina a ovoce často místo z Česka vypěstovali zemědělci ve Španělsku, Itálii nebo Egyptě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se