Kožichy z Kary Trutnov si pamatuje několik generací Čechů. I když firma skončila v devadesátých letech v likvidaci, značku koupil v roce 2003 bývalý náměstek Kary Zdeněk Rinth. Loni měla firma více než 300milionové tržby. Letos koupila síť tuzemských prodejen s koženou galanterií, obuví a cestovním programem Galex.

HN: V roce 1990 jste v Kaře pracoval jako obchodně-výrobní náměstek. Odešel jste a založil si firmu Bohemia Pelli, která prodávala kožešiny. Jak jste se dostal ke značce Kara Trutnov?
Sledoval jsem osudy firmy po listopadu 1989. V roce 1998 ji koupila nějaká brněnská společnost, která nakonec dovedla podnik do likvidace. Značku pak převedl stát na podnik Karosa. Řadu let se o ni nikdo nezajímal. Koupil jsem ji za několik milionů korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru