Media School je interním vzdělávacím projektem agentury ZenithOptimedia. Letošní rok se v Moskvě konal již po třetí. Mezi účastníky bylo 30 zaměstnanců společnosti ze zemí střední a východní Evropy a také z Blízkého východu. Během dvou týdnů se dozvěděli teoretické znalosti z oblasti tvorby strategií a mediálního plánování, které pak uplatnili v praxi při zpracování pracovních projektů ve skupinách. Přednášejícími byli členové top managementu z jednotlivých kanceláří agentury, nechyběl ani generální ředitel ZenithOptimedia Prague Tomáš Lauko. „Kromě celé řady teoretických informací, které jsme měli možnost vyzkoušet si také v praxi při práci na týmovém projektu, mě zaujaly exkurze do ruského prostředí společnosti Google, televizní stanice MTV a místního rádia,“ říká Junior Media Planner Josef Justián a dodává: „Na závěr Media School mě velmi potěšilo, že projekt, jehož jsem byl spoluautorem, byl odbornou porotou oceněn jako ten nejlepší.“
„Již po třetí jsem měl příležitost být mezi přednášejícími na Media School a jsem rád, že našim zaměstnancům na juniorských pozicích můžeme toto dvoutýdenní školení nabídnout. Je pro ně vždy velkým přínosem, a to ne nejen co se týče teoretických znalostí, navíc mají jedinečnou příležitost poznat své kolegy z různých zemí,“ říká Tomáš Lauko, ředitel ZenithOptimedia Prague.
Les