V rozhovoru na konferenci TechCrunch's Disrupt Conference uvedl zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg, že Facebook bude brzy schopen odpovědět na otázky typu "Které restaurace sushi v New Yorku navštívili mí přátelé v posledních šesti měsících, a zároveň se jim líbily?"

V nadšení komentátorů i investorů, které tato slova vyvolala, možná zaniká drobná chybička: takové otázky ve skutečnosti uživatele nezajímají. Mnohem spíše se totiž zeptají: "Jaké sushi restaurace v New Yorku by se mohly líbit právě mně?". Zdá se tedy, že Zuckerberg chystá implementaci vyhledávání, které je postaveno na špatném algoritmu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se