Češi utrácejí méně za kávu, jejíž cena v minulém roce prudce stoupla. Ani přes pokles cen na světových trzích se nedá čekat, že by se ceny kávy v českých obchodech zase snížily.

Společnost Tchibo ČR přesto věří, že letos její zisk stoupne. Sází především na prodej přes internet. Nedávno se Tchibo připojilo k rozmachu věrnostních karet a zavedlo vlastní program. "Zájem překonal během jednoho týdne naše odhady na následující tři měsíce," řekl šéf Tchiba Richard Hodul.

Nedávno jste otevřeli 30. obchod. Původně jste plánovali ale jen 15 vlastních prodejen v Česku. Chcete se tedy více soustředit na samostatné obchody?

Ano, naše plány byly konzervativnější. Pak jsme ale viděli, že by těch obchodů mohlo být více. Potvrdilo se, že je smysluplné a důležité být blízko zákazníkům. Dnes jich máme 30 a stále si myslím, že je tu prostor pro další.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se