Vedení televizní a rozhlasová stanice BBC, která je ve světě respektována pro svou nezávislost a vysokou profesionální úroveň, je vystaveno mimořádně silné kritice. Dvě nezávislá vyšetřování nyní zjišťují, proč vedení stanice koncem loňského roku zrušilo plánované vysílání reportáže potvrzující podezření, že slavný moderátor Jimmy Savile opakovaně a po dlouhou dobu zneužíval mladistvé.

Dosavadním vrcholem aféry se stalo vysílání hodinového pořadu Panorama, kde producent kritické reportáže vyvrátil původní oficiální verzi svého nadřízeného, proč nebyla loni odvysílána. Producent Meiron Jones vypověděl a na kopiích odeslané korespondence doložil, že své nadřízené varoval před možnými důsledky.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.