- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Studie agentury Passion Communications se pokusila zjistit, které značky vyvolávají v Češích nejvíce moment nadšení a co ve spotřebiteli tento pocit způsobilo.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: marketing
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
25. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Největší skok za 30 let: na českých kolejích se začala chystat rychlost 200 km/h. Kdy a kde začne platit?
Na české železnici se chystá největší změna maximální rychlosti za posledních 30 let. Podle informací HN začalo ministerstvo dopravy a Správa...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení