"Stále hledal nové lidi a často i netradičními cestami," řekl o Ježišovi pro německý list Ruhr Nachrichten německý arcibiskup Robert Zollitch.

"Ježíš by tak zcela jistě byl i na Facebooku a Twitteru. Všechna média jsou v základu vhodná pro přinášení božího slova lidem," dodal Zollitch, který je hlavou německé katolické církve. On sám však zatím účet na Twitteru nevlastní.

Jeho slova o použitelnosti jakéhokoliv média platí i pro zmiňované sociální sítě. Na Facebooku křesťanské myšlenky nejvíce přenáší stránka Jesus Daily, kterou sleduje téměř patnáct miliónů lidí. Další křesťanskou stránku, věnovanou přímo Ježíši jakožto veřejné osobě, si oblíbilo pět miliónů lidí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.