"Spojili jsme dvě klasické laminátové kánoe 'orlice', přimontovali stěžeň a po dvou týdnech práce byl katamarán na světě. Předtím jsme si samozřejmě udělali nákres a provedli řadu výpočtů," říká Miloš Pavelek, jeden z čtyřčlenné posádky katamaránu 'Maklaba'. Nápad postavit si vlastní loď a zažít dobrodružství uprostřed zdánlivě civilizované Evropy padl jak jinak než u piva.

Ve čtyři ráno 9. července 2012 dorazil rozebraný katamarán na valníku před Bratislavu, jen dvě hodiny trvalo dostat ho za východu slunce na vodu.

"První problém nastal u nádrže Gabčíkovo. Projet zdymadly mohou jen motorové čluny. Naštěstí nám pomohli slovenští vodáci a katamarán jsme mohli převézt na staré rameno řeky," říká Pavelek.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.