Už jedenáct let motivuje čerstvá výherkyně čtenářského hlasování o nejúspěšnější z 25 žen českého byznysu Barbora Chuecos dvanáct tisíc kosmetických poradkyň, aby na předváděcích akcích prodaly co nejvíce krémů a líčidel. A daří se jí to, protože hospodářské výsledky společnosti Mary Kay potvrzují poučku, že v době krize si sice ženy odpustí patery nové boty či novou koupelnu, ale aspoň malou radost si udělat musí, takže o to více kupují šminky a krémy. "V minulých letech firma rostla o dvacet třicet procent, letos jsme zatím lehce pod deseti, ale rosteme pořád," tvrdí generální ředitelka Mary Kay pro Česko a Slovensko. Prosperitu měří na prodejích a počtem kosmetických poradkyň, z nichž ty nejlepší jezdí v Americe růžovými cadillaky a v Česku stejně barevnými mercedesy nebo octaviemi. Určitě jí hodně z více než 2300 hlasů poslaly právě ony. "Teprve poslední den, když se strhl boj o první místo, jsem zavolala mámě. Věděla jsem, že to rozšíří i v rodině," přiznává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se