První vůz s výstižným názvem Hongqi - v překladu Rudá vlajka - nechala Čína v roce 1958 vyrobit pro vládní elitu. V čele s Velkým kormidelníkem Mao Ce-tungem. Výroba luxusních čínských vozů přetrvala až do začátku osmdesátých let.

Nyní se po letech, kdy hlavní představitelé státu volili především automobily značek Audi nebo Mercedes, vrací zpátky na trh.

Od čtvrtečního večera budou luxusní Rudé vlajky opět dostupné pro širokou veřejnost, potvrdil agentuře Bloomberg Fan Siao-ťing, marketingový ředitel automobilky FAW Group. Kolik budou legendární sedany stát, ale už neprozradil.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.