Sotva se usadí za stůl, sahá ze zvyku po lahvi mattonky. „Je to mé nejoblíbenější pití. Opravdu,“ vysvětluje Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. Vedení prosperující firmy převzal před několika lety od svého otce. Jedenačtyřicetiletý manažer dobře ví, že nápoj, o němž tvrdí, že je jeho nejoblíbenější, je zároveň jednou z nejcennějších obchodních značek v Česku.

Vaše portfolio tvoří i Magnesia, Dobrá voda či Poděbradka. Platí, že Mattoni je v Česku stále vaše nejsilnější značka?

Bezpochyby je Mattoni nejsilnější.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se