Britský premiér David Cameron chce totiž plošně zablokovat přístup k pornografickým stránkám, které prý ohrožují vývoj dítěte. Nejen toho s modrou krví.
A na vtipný postřeh Miloše Čermáka...
O pristup k pornografii bude treba v Britanii pozadat, chce Cameron. Doufam, ze na to budou nejaky hezky formulare. http://t.co/mIPfTknJ7i
— Miloš Čermák (@cermak) July 22, 2013
... zareagoval na Twitteru neméně vtipně Václav Moravec:
@cermak Podle informací Otázek budou dva typy formulářů: měkké a tvrdé. Na dalších podrobnostech Cameron pracuje.
— Václav Moravec (@vaclavmoravec) July 22, 2013
Zatímco internetový svět řeší (kromě jednoho novorozence, samozřejmě), jestli je správné kvůli ochraně dětského vývoje znepřístupnit část internetu, někteří uživatelé ani netuší, že jejich počítač má ve stejném momentu na práci důležitější věci - vydělávat peníze autorovi nového typu škodlivého softwaru, který místo krádeže osobních dat využívá výpočetní výkon sítě "zotročených" počítačů (botnetů) k produkování virtuální měny - bitcoinů. Pro takovýto nelegální výdělek už dokonce existuje přiléhavý název - botcoin.
The future of malware won't just try to steal your personal data, it'll use your computer to generate money. http://t.co/t3Rz7iq4lP
— Will Pearson (@RiffRaffDJ) July 22, 2013
O tom, že se Microsoft chystá na výraznou změnu současné manažerské struktury, se píše už od začátku měsíce. Bývalá zaměstnankyně Twitteru Andreesen Horowitzová ale upozornila na článek, který vysvětluje, proč radikální změny v zavedené firmě nejsou zrovna dobrý nápad. I když doprovodná ilustrace naznačuje pravý opak.
Thought provoking article on Microsoft's reorg. http://t.co/RUU4Arp3i0 pic.twitter.com/52h2OtXeo2
— Elizabeth Weil (@elizabeth) July 21, 2013
Trochu jiné problémy má i jeden z největších rivalů Microsoftu Apple, který podle nových spekulací představí zatím neodhalené chytré hodinky iWatch později, než naznačovaly starší odhady. Rychlým náborem nových talentů totiž řeší údajné technické problémy. Podle serveru ZDNet ale bude Apple brzo postaven před daleko palčivější potíž netechnického rázu - jak přesvědčit zákazníky, že si mají zvyknout na nošení (a protože půjde o spotřební elektroniku, tak i pravidelnou obměnu) hodinek, které v minulosti vytlačilo z nejednoho zápěstí rozšíření mobilních telefonů a smarthonů. A právě Apple na tom měl se svým iPhonem nespornou zásluhu.
iWatch: The real problem isn't the technology - it's bigger than that http://t.co/fyvn8sVXXF
— ZDNet (@ZDNet) April 18, 2013