Minulý týden automobilka Hyundai hrdě ohlásila nárůst tržeb za první pololetí 2013. Výrobu při několikaměsíčních protestech korejských odborů proti práci o víkendu zastoupily ostatní závody po celém světě a vedení se tak mohlo pochlubit čistou marží ve výši 10,3 procenta.

Značka Hyundai ale nejsou jen auta. Dnes už nezávislá část společnosti, kterou téměř před sedmdesáti lety založil mladík z farmářské rodiny Čong Ču-jong, nyní patří také k největším výrobcům lodí na světě.

A plavidla z ulsanských doků Hyundai Heavy Industries si objednává americké námořnictvo i bohatý arabský svět.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.