Na ruské televizní stanici Eastern Express v Čeljabynsku bylo do vysílání zařazeno dvouminutové video, které kritizovalo současného prezidenta Vladimira Putina.

V zemi, kde jsou televizní vysílání a všechny ostatní média přísně kontrolována, se jedná o nezvyklou událost, píše list The Guardian.

V záběru stojí žena, která mimo jiné prohlašuje, že jen díky Putinovi se na Rusko snesla kritika mezinárodních organizací a že je to právě Putin, kdo umožňuje všudypřítomnou korupci "nepředstavitelných rozměrů".

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu svým přátelům
  • Přístup do on-line archivu od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek?
Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.