Stránky stanice CNN, The Washington Post a časopisu Time napadli hackeři. Některé odkazy posílaly čtenáře na web Syrské elektronické armády (SEA), která se k útoku přihlásila.

Podporovatelé syrského prezidenta Bašára Asada zaútočili na firmu Outbrain. Ta poskytovala všem třem médiím systém odkazů na webových stránkách. Outbrain tvrdí, že se jeho zaměstnanci stali obětí takzvaného spoof e-mailu, tedy zprávy s falešnou adresou odesílatele.

Hlavní editor The Washington Post Emilio Garcia-Ruiz potvrdil, že v tomto týdnu došlo i k dalšímu napadení deníku. "Před pár dny SEA napadla redakci sofistikovaným útokem, chtěla získat přístupová hesla. Akce skončila zneužitím osobního Twitter účtu jednoho zaměstnance, který odeslal zprávu napsanou SEA," uvedl.

Syrská elektronická armáda už v minulých měsících zaútočila na účty na sociálních médiích zpravodajských portálů jako BBC nebo agentury AP. Začátkem týdne napadla SEA také účty zpravodajského domu New York Post.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.