Kdo chce napsat bestseller, měl by se rozhodně vyhnout nadměrnému používání sloves. Jeho kniha by naopak měla být plná podstatných jmen, přídavných jmen a spojek. Z těch jsou údajně nejoblíbenější "a" či "ale".

Algoritmus, který dokáže určit, zda nová kniha bude, či nebude úspěšná, vyvinuli vědci ze Stony Brook University v New Yorku.

Je založený na technice nazvané statistická stylometrie, díky které lze texty matematicky analyzovat s ohledem na gramatiku nebo použití jednotlivých slov, a funguje prý s 84procentní přesností.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.