Reklamní svět přišel s novinkou. Říká se jí smellables a jsou to voňavé reklamy. Právě takovou uveřejnil výrobce Johnson & Johnson v Times of India, deníku, který má největší náklad na světě mezi anglicky psanými novinami.

Celostránkový inzerát na dětský pudr, který voní, zapůsobil. Alespoň podle odezvy na sociálních sítích.

Podle serveru Quartz to může být promyšlený tah společnosti, jak v Indech probudit nostalgii. Johnson & Johnson totiž přišel v Jižní Indii loni o licenci poté, co se ukázalo, že jejich pudr obsahuje rakovinotvorné látky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.