Petr Tošner se stal regionálním marketingovým ředitelem pro Východní Evropu.

Do Axis Communications přihází po sedmi letech strávených v IBM, kde postupně zastával řadu manažerských pozic v regionálním a místním marketingu a obchodě – naposledy post CEE Market Development manažera. Před IBM pracoval 3 roky pro Microsoft. V Axisu bude zodpovědný za rozvoj kompletních marketigových a komunikačních aktivit – zaměřených na distributory, partnery, tisk a zákazníky v regionu celé Východní Evropy zahrnující Rusko a CIS.

Tošner je držitelem titulů MBA z britské Warwick Business School and Ing. (informační management) z Univerzity Hradec Králové.

Ve volném čase se kromě své rodiny věnuje vysokohorské turistice a běhu.

 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se