"Co Yahoo koupí, to zruinuje," komentuje nevybíravě server Business Insider internetovou společnost Yahoo. Ta na sebe v minulých letech dokázala upozornit především tím, že skupovala začínající projekty a pak je nešikovným managementem potopila. Za posledních pět čtvrtletí zisky Yahoo čtyřikrát klesly, připomíná Wall Street Journal.

Internetový gigant, který si v návštěvnosti konkuruje s Googlem, chtěl před lety kupovat rozjíždějící se Facebook a mohl prorazit s projektem Flickr. Jakoby ale Yahoo nevědělo, kterým směrem se vydat, a kupuje jeden projekt za druhým: nedávno například blogy Tumblr. V minulosti ale společnost pohřbila několik úspěšných start-upů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se