Německou firmu, která obchoduje s kávou, kávovými produkty, čajem a horkou čokoládou, J. J. Darboven založil v roce 1866 pradědeček Alberta Darbovena. Čtvrtá generace v rodinné firmě, která působí od roku 1991 i v Česku pracuje s ročním obratem kolem 300 milionů eur. V Německu je jedním z lídrů trhu, svoji pozici posiluje i v Česku.

Po uchycení v gastro segmentu zejména se značkou Alfredo Espresso se teď více zaměřuje i na maloobchod. Na něj cílí především se značkou Mövenpick.

Její nejnovější investice je právě v tuzemsku. V Chrášťanech u Prahy vyroste na jaře příštího roku nová distribuční hala a administrativní sídlo české pobočky za 60 milionů korun. Při příležitosti položení základního kamene stavby poskytl Albert Darboven exluzivní rozhovor pro Hospodářské noviny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se