Představa světa reklamních agentur jako oboru, kde pracují výstřední a excentričtí lidé, kteří "potí" vtip za vtipem a se značkami spojují vzletné slogany, je dávno lichá. "Agentury jsou dnes povětšinou velké servisní buňky svých klientů.

Plnoformátové komunikační agentury, jako je ta naše, mají v týmu samozřejmě kreativce, stratégy, mediální plánovače, lidi pracující s PR. Stále víc je ale potřeba technologicky zdatných jedinců, hlavně matematiků," popisuje současný svět reklamy Yannick Bolloré.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se