Jágr jako pouták spotřebitelské soutěže o mobily, Jágr v reklamách tu v obleku, tu v reprezentačním dresu. Čínský výrobce především mobilních telefonů Huawei v Česku už dva roky využívá napojení na "číslo 68". Spojení obou značek má dál pokračovat.

Ředitel české pobočky globálně působící společnosti Radoslaw Kedzia popisuje v rozhovoru pro HN, jak takový sponzoring Jágra vypadá. A upozorňuje taky na to, že tak, jak dnes Huawei po celém světě propaguje sepětí s londýnským fotbalovým klubem Arsenal, v budoucnu by po celém světě mohl firmu propagovat Jágr.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se