Stále je Google tou obdivovanou firmou, ­která nám usnadňuje život a v níž mladí lidé touží pracovat? Anebo se v našich očích stal mocnou korporací, která ohrožuje naše soukromí a prostřednictvím svého všemocného "algoritmu" rozhoduje o našich životech? Jak se Evropa dívá na jednu z nejmocnějších firem světa? Projektujeme do ní spíš své naděje, nebo obavy spojené s Amerikou? Anebo ji bereme jako nadnárodní společnost, která je dnes už podobně "evropská" jako "americká"?

Klást si tyto a podobné otázky, ale především na ně odpovídat je náplň práce Nicklase Lundblada, "hlavního lobbisty" firmy Google v Evropě.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se