"Empty spaces – what are we living for (Prázdná místa - pro co vlastně žijeme)," začátek slavné písně Show must go on od skupiny Queen zpívají dva postarší muži s kosami přes ramena, kráčející prázdnou krajinou.

Tak začíná video, které od svého zveřejnění minulý pátek na serveru YouTube.com zhlédlo přes půl milionu lidí. Vytvořila ho agentura Atelierul Sergiu Prodan na podporu moldavských farmářů. V klipu se objevují záběry z ničení ovoce ruskými buldozery a na závěr jednoduché heslo: Go on. Fruits from Moldova.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.