Nad nápadem se potkali v roce 2003 a první lahev ze stáčírny vyjela o dva roky později. Značka prémiového toniku Fever Tree, kterou tehdy založil Tim Warrillow, si od té doby vybudovala velmi silnou pozici hlavně v barech a její úspěchy oceňují po loňském vstupu na burzu i investoři. 

Úvahou zakladatele firmy bylo, že prémiové nealkoholické nápoje by mohly trh zajímat ve spojení s alkoholem. "Trh spotřeby prémiového alkoholu všude ve světě roste. Oproti tomu je pozoruhodný kontrast u nealkoholických nápojů. Tady najdete jednu globální značku a pár menších lokálních. Měřítkem konkurence je cena, nikoliv chuť či kvalita. A teď si vezměte, že jdete do baru, dáte si třeba rum s kolou nebo gin s tonikem. A dáte si skvělý rum a běžnou kolu. Není to absurdní?" ptá se Warrillow.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru