Společnost Coca-Cola byla během novoročních svátků zatažena do sporu ohledně teritoriální příslušnosti Krymu. Během sváteční reklamní kampaně tak firma publikovala mapy, na kterých Krym mizel a zase se objevoval.

Těsně před Novým rokem v rámci vánoční soutěže ruská Coca-cola publikovala na svém profilu v sociální síti Vkontakte stylizovanou mapu Ruska. Jenže na ní chyběl Krym, ale také Kaliningrad a Kurilské ostrovy. To ovšem vyvolalo vlnu nevole ruských uživatelů a pod tlakem negativních komentářů tak mapa o několik hodin později zmizela.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.