Muž číslo dva v řízení největší potravinářské firmy světa Nestlé má pro Česko slabost. Mimo jiné proto, že Patrice Bula, dnes viceprezident globálně působícího gigantu, v polovině 90. let vedl zdejší firmu Čokoládovny, kterou Nestlé ovládlo.

"Už tehdy jsem pochopil, že Češi mají rádi své lokální značky, a platí to i teď," říká v rozhovoru pro HN Bula. "Neznám moc trhů, kde by místní výrobce nápojů, námi velmi obdivovaná značka Kofola, dokázal soupeřit s globálními lídry Coca-Colou a Pepsi. Nebo to, jak Češi mají rádi značku Škoda Auto," zamýšlí se.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se